簡單的心念,輕便的行曩,走遍山川,回味時猶在旅途中!

You Raise Me Up - Brian Kennedy

远近空间:

You Raise Me Up 你鼓舞了我

When I am down and, oh my soul, so weary; 当我失落,哦灵魂疲惫,

When troubles come and my heart burdened be; 身陷苦境,心受重累,

Then, I am still and wait here in the silence, 我便安静,默然等候在此,

Until you come and sit awhile with me. 直到你来,陪我共坐片时。

You raise me up so I can stand on mountains; 你举起我站到群山之上,

You raise me up to walk on stormy seas; 你举起我行在暴风海洋,

I am strong when I am on your shoulders; 在你肩上我无比刚强,

You raise me up to more than I can be. 你举起我,超越我的想象。

There is no life - no life without its hunger; 没有渴望就没有生命,

Each restless heart beats so imperfectly; 每个人都有不完美的灵魂,

But when you come and I am filled with wonder, 但你来时,我经历都是奇迹,

Sometimes I think I glimpse eternity. 有时觉得,我瞥见了永生。


Secret Garden(神秘园)是这首歌曲的创作者,这首歌也的确是典型Secret Garden的风格。那浑厚的男声能让你的听觉彻底崩溃,间奏的风笛更是让人深陷音乐深海之中无法自拔。作为少有的励志和感恩音乐,最后的合唱气势磅礴,坚定有力。(网络)

评论
热度(14)

© 悠然見南山 | Powered by LOFTER